Kezdődik!

2020.02.22

Meglehetősen lassan készül az új regény. Az élet a legváratlanabb pillanatokban szól bele a munkába, és most sem volt ez másképp. Tavaly egy súlyos betegség (nem az enyém), két újabb ápolt és egy építkezés foglalta le a gondolataimat, és természetesen minden időmet. Sajnos nagyon sokat kivesz az emberből a kilátástalanság, ebbe estem bele most én is. Szeretném azt mondani, hogy a bajok megszűntek, minden happy, pink, vagy legalább rózsaszín, de... na, mindegy, mindenkinek megvan a maga problémája.

Két malterkeverés közben azért néha ránéztem az üresen árválkodó oldalakra, és amikor motoszkált valami a fejemben, leírtam. Néhány napja átolvastam... és tádááám, nagyjából összeállt a könyv első fele. Persze, még nincs kész, rengeteg utómunka vár rá, miközben a következő részeket is gatyába, pontosabban szövegbe kell öntenem. A lényeg, hogy haladok, nagyon lassan, bár biztosan.

© 2017 Stephanie Ford és Városi Emese írói oldala. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el